Hier is die dan, mijn eerste blog:)

Hier is die dan, mijn eerste blog. Hier zal ik (proberen) regelmatig verhalen te plaatsen over mijn leven in Italië. Voor iedereen die het leuk vind om dit te volgen, je kan je email adres achterlaten en dan ontvang je een berichtje als er een nieuw verhaal opstaat. Dan hieronder mijn eerste verhaal.. helaas nog niet zo heel veel meegemaakt omdat dingen wat anders zijn gelopen dan de bedoeling was.

Op zaterdag 26 Augustus was het dan zover, mijn grote avontuur ging beginnen.. tenminste bijna dan. Samen met papa en mama vlogen wij naar Bologna om hier eerst een weekje met zijn 3e vakantie te vieren. Na een week gingen papa en mama naar huis en bleef ik hier, nu begon mijn avontuur dus echt.. of tenminste weer bijna.

In de week met papa en mama hebben we vooral heel erg genoten met zijn 3e, hebben we de stad leren kennen en heerlijk gegeten in verschillende restaurantjes! Op woensdag heb ik mijn gezin ontmoet. Samen met papa en mama ging ik naar mijn ''nieuwe'' huis (waar we stiekem al een paar keer langs gelopen waren). Op donderdag heb ik afgesproken met een andere au pair, die mij ook wat leuke plekjes van de stad heeft laten zien.

En toen ging de week toch wel heel snel.. voor ik het wist was het zaterdag, en dus gingen papa en mama naar huis. Ik had het hier een stuk moeilijker mee dan ik vooraf had gedacht.
Dan zal je denken je werk week gaat beginnen.. maar helaas viel dit ook een beetje tegen. De ouders van mijn hostchild zijn uitelkaar en de vader had besloten dat hij het kind nog iets langer wilde houden, wat dus betekend dat ik hier nog 1,5 week ''niks'' te doen heb. Natuurlijk kan ik nu lekker rustig aan beginnen, heb ik al verschillende keren afgesproken met andere au pairs en kan ik de stad een beetje leren kennen maar ik zou nu toch wel graag beginnen met waarvoor ik gekomen ben. Ik zie het nu maar als nog 1,5 week extra vakantie en wacht geduldig ( met af en toe een ijsje of aperitivo ;)) tot mijn echte werk gaat beginnen.

Reacties

Reacties

Celine

Trots op je!

Margareth

Ik ga je volgen!

Mama

Superkleine eerste blog kan niet wachten op de volgende , supertrots op je❤️?

Mama

Supergave blog ipv superkleine Haha

Corrie desaunois

Maar jij gast het helemaal redden daar hoor

Cora en Marcel hermsen

Hallo daimy, Marcel is n neef van pap. Wij wonen in Oostenrijk maar zijn helemaal Italië gek. Vinden t natuurlijk leuk je te volgen. Ons e mail is; mail@landhaus-angerhof. Com

roos

succes en vooral ook genieten

Herman Scholte

Heel veel werk plezier ,en geniet van je vrije dagen in he mooie Italië ,veel succes en maak er wat van.groetjes en een dikke kus van mij en Wil???

Eric Plastic

Leuk, ga je volgen !

Suzanne

Ha daimy, leuk om wat van je te horen! Jammer dat je nog niet kan beginnen maar geniet maar nog van je extra onverwachte vakantie! Ik ontvang graag berichtjes van je! Email is scdvoogd@telfort.nl

Succes en geniet er nog ff van xx van suus

Stefanie

Jaaa leuk! Ik heb me aangemeld en wacht met smart op je verhalen ??
Groetjes!

Piet

Leuk,je te volgen. Ben trots op je en veel succes in Italie
Hopende dat jij het naar je zin heb.

petra

ga je volgen daimy en kijk uit naar je verhalen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active