mededeling

Lang niks van mij gehoord.. ja dat klopt.

Ten eerste had ik vorige week een beetje last van een winterdip, toen ik van de een op de andere dag opeens verrast werd met sneeuw haha. Mijn week bestond dan ook vooral uit het kijken van netflix op de bank met een dekentje. ondertussen is de sneeuw weer verdwenen en de zon ervoor terug gekomen.

Daarnaast heb ik een beetje nagedacht over wat ik nou eigenlijk wil met mijn blog. Ik vind het namelijk niet zo nuttig meer om elke week de “weekblog” online te zetten. Elke week maak ik ongeveer hetzelfde mee en ik vind het een beetje nutteloos om straks 52 dezelfde soort blogs online te hebben staan. Ondertussen weet iedereen wel hoe mijn weken eruit zien haha.

Ga ik dan stoppen met het schrijven van blogs? Nee, Ik vind het namelijk super leuk om te doen en krijg van veel mensen te horen dat zij het leuk vinden om te lezen.

Maar wat ga ik dan wel doen? Ik ben hier nog niet helemaal over uit. Maar ik denk er nu aan om voor mijzelf elke dag een verslagje te blijven bijhouden, maar in plaats van dit elke week online te zetten wil ik hier de hoogtepunten uithalen en dit 1 keer per maand online zetten. Daarnaast heb ik besloten om meer te gaan reizen en lijkt het mij leuk om hierover ook blogs bij te houden, en op deze manier mijn ervaringen te delen. In plaats van elke week een blog kunnen jullie nu dus 1 of 2 keer per maand een blog verwachten.

Reacties

Reacties

Ily

Altijd doen wat voor je zelf goed voelt (al is wekelijks lezen ook leuk) Je reisverslagen lijkt mij ook geweldig. Dank weer en wens je nog heel veel plezier daar. Warme knuffel

Mam

Gewoon doen waar jij je goed bij voelt, tuurlijk vinden we je wekelijkse blogs leuk maar snap dat het eentonig wordt. Lekker gaan reizen en daar over vertellen lijkt me ook superleuk. Love you en aftellen naar de kerst waar we elkaar weer gaan zien

Dick

Prima toch,gewoon doen waar jij je goed bij voelt zoals je moeder al aangeeft,altijd leuk om wat van je te horen.Veel plezier en geniet ervan,een mooie dag verder.

tante Wil

Hallo Daimy ik denk je gelijk hebt iedere keer hetzelfde vertellen is voor jou niet zo leuk meer beter af en toe heb je ook meer/of iets anders te vertellen. Fijne dagen weer in het mooie Italië

Herman

O wat zal ik je wekelijkse verhalen missen,ik genoot er zo van?geintje ik vond het leuk hoor .maar het is inderdaad vaak het zelfde??geniet van je verblijf daar,maar als je wat leuk mee maakt wil ik het graag weten????groetjes van ons ,en tot de volgende gelegenheid,doei??groetjes Herman en Wil

Marion

Begrijpelijk. Lekker doen wat jij wilt. Die reisverhalen lijkt mij leuk om te lezen. Dus hup.... lekker reuzen j. Italië. ?

petra de jong

Lijkt me idd heel leuk daimy,ben benieuwd naar de reisverhalen leuk om te lezen x

ellen vogels

een knuffel van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active