mededeling.

Als eerst wil ik even een aantal onduidelijkheden wegnemen. Na mijn laatste blog dachten veel mensen dat ik klaar was met heel het au pair zijn en dat ik naar huis zal komen. Op dat moment was hier totaal geen spraken van, ja ik had een wat mindere tijd maar dat betekende niet dat ik gelijk naar huis wilde. Normaal plaatste ik alleen de leukere dingen in mijn blogs. Maar ook als au pair is het niet altijd leuk en dat was de reden waarom ik die blog schreef, omdat dat ook een kant van het au pair zijn is.

Echter hadden mensen wel gelijk in een aantal dingen. Ik haalde de laatste 1,5 maand minder plezier uit mijn avontuur. Ik heb nog steeds veel vrienden, doe leuke dingen en heb een fantastische familie dus dat is zeker de reden niet. Maar zoals veel mensen die mij kennen wel weten; ik ben niet iemand die snel opgeeft. En de grootste rede daarvan is omdat het dan voelt als falen voor mijzelf.

Maar uiteindelijk is er een punt gekomen waarin er kansen kwamen. En dan is daar een moment waar je een besluit moet gaan nemen. De enigste voor wie ik hier ben gekomen is omdat IK dit avontuur wilde, omdat IK hier plezier in wilde beleven en het iets was dat IK wilde. Toen ik ging nadenken wat er op dit moment belangrijker is voor mij, is dat toch de kans aanpakken en verder gaan met mijn leven en mijn toekomst. Dit betekend dus dat ik in April dit mooie avontuur ga afsluiten. 

En ik ga dit avontuur niet afsluiten omdat er problemen zijn met wie dan ook, ook niet omdat ik het totaal niet meer naar mijn zin heb. Het voelt nu gewoon alsof het genoeg is geweest voor mij hier, en dat ik door moet en de kansen moet aanpakken. Daarnaast blijf ik nog tot April en zal ik dit zeker met plezier doen.

En ja ergens voelt het alsof ik het opgeef en faal. Maar aan de andere kant ben ik zo dankbaar voor de 8 maanden die ik hier heb mogen meemaken. Ook wordt ik enorm gesteund door het gezin, die alleen maar blij zijn voor mij  en dat maakt het allemaal een beetje makkelijker.

En nee dit is zeker niet de laatste blog. Er komen zeker nog wat kleine reisjes waar ik nog blogs over ga schrijven! zo makkelijk komen jullie dus (nog) niet van mij af haha!





Reacties

Reacties

Mam

Supertrots op jou dat je voor jezelf heb gekozen. Je kan zeker terug kijken op 8 mooie maanden. Nu door met het grote mensen leven?

Cora Hermsen

En wat is nu die nieuwe uitdaging:)

Ily

Geniet er nog van Lieverd en gelijk heb je , kansen moet je plukken als ze voorbij komen en vooral als je je er goed bij voelt. Knuff

Ria bakker mansveld

Daimy je hebt een mooie ervaring gehad blijf lekker jezelf als je het niet gedaan hebt had je nooit geweten hoe het was , lekker veel gezien ik denk dat je Italie niet gauw zult vergeten heerlijk weer goed eten . Op naar de volgende uitdaging ! Respect voor jou ☘️??

Dick

Mooi en een goed verhaal en fijn dat je doorgaat!

Herman

Volg je ❤️ Nu het nog kan,je hoef je nergens voor te schamen je heb een mooi avontuur beleefd ,en hopend voor jou zullen er nog vele volgen.?????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active