Blog #7 Bezoek en leuk nieuws!

Maandag 23-10-2017
Gister was ik al om half 10 in slaap gevallen en dat was ook maar goed ook. vannacht vond L het namelijk een leuk idee om tot 4 keer toe naar mijn kamer te komen en mij wakker te maken. Als ik hem dan vroeg wat er was zei die; niks, pakte mijn hand en moest ik meelopen naar zijn bed en ging die weer slapen. vanochtend wilde L dan ook niet opstaan haha. L naar school gebracht en daarna boodschappen gedaan. Daarna gezellig koffie gedronken met Isabel en de ochtend lekker rustig aan gedaan. In de middag even lekker een extra uurtje slaap genomen en daarna L opgehaald van school om vervolgens naar de basketbal te gaan. Daarna gezellig met zijn alle gegeten en vroeg naar bed gegaan.

Dinsdag 24-10-2017
Vanochtend L naar school gebracht en daarna zelf naar school gegaan. De nieuwe cursus is gestart met nieuwe mensen, maar het is een leuke groep dus dat is helemaal prima. Na de les met Isabel wezen lunchen en de middag doorgebracht. Verder rustig aan wat wezen drinken en niet veel bijzonders gedaan.

Woensdag 25-10-2017
Vanacht slecht geslapen en de wekker ging weer vroeg. L naar school gebracht en zelf naar school gedaan. En ja je raad het vast al.. daarna even koffie wezen drinken met Isabel. Thuis lekker piadine als lunch gemaakt. Oma kwam met L naar ons huis, dus even gezellig spelletjes gespeeld. Daarna werd ik door oma uitgenodigd om mee naar haar huis te gaan en haar zelfgemaakte Italiaanse vissoep te proberen. En uiteraard bleef het niet alleen bij de vissoep die ik moest proberen, ze vind altijd wel iets wat ik nog niet ken en moet proeven haha. Daarna lekker naar huis gegaan, nog even gezellig met mijn hostmom gepraat en daarna heerlijk op tijd mijn bedje in gegaan.

Donderdag 26-10-2017
De ochtend begon met super goed nieuws.. wat dit nieuws is vertel ik nog even niet, hier kom ik eind deze week op terug. L naar school gebracht en daarna vrij. Er kwamen klusjesmannen om half 9, dus ik helemaal gehaast en zat netjes klaar om half 9... maar zoals ik ondertussen al gewend ben kwamen ze pas om 9 uur. Daarna had ik nog wat wasgoed dat ik moest strijken... mam, ik weet nu wat je voelt; wat een verschrikkelijk werk is dat haha. Daarna eventjes naar de supermarkt geweest en echt een heerlijke pasta gemaakt.
En toen was het tijd om naar het station te gaan want eindelijk kwam Celine aan! Super leuk om elkaar weer te zien. Celine had nog niks gegeten dus even de Mac aan haar laten zien haha. Daarna naar huis gegaan om haar spullen even neer te zetten en toen even het centrum in geweest voor een wijntje en wat winkels bekeken. Daarna even terug naar huis gegaan om op te frissen en klaar te maken voor de avond. Eerst gezellig een pizza wezen eten en daarna met Isabel en Celine gezellig drankjes wezen doen, ook was er die avond karaoke in de bar, dus onze gouden keeltjes even laten klinken haha.

Vrijdag 27-10-2017
Ondanks dat L bij oma had geslapen moest ik hem s'ochtends wel eventjes naar school brengen. Gister avond was weer harstikke gezellig dus we hadden een beetje moeite met uit bed komen. Toen L in de schoolbus zat zijn we dan ook snel terug naar bed gegaan om nog eventjes een uurtje te slapen. Toen we wakker waren lekker croissantjes bij de bakker gehaald en fruit op de markt en daarvan een heerlijk ontbijtje gemaakt. In de middag gezellig eventjes naar het centrum geweest en rondgelopen en winkels bekeken. Daarna weer naar huis voor een middagdutje.. wat hebben we toch een vermoeiend leven haha. S'avonds gezellig Hollandse pannenkoeken gebakken. Daarna Celine meegenomen naar de lekkerste ijswinkel van Bologna en genoten van een heerlijk ijsje. Nog even 1 wijntje gedaan en daarna heerlijk vroeg naar huis om daar nog even gezellig te kletsen en relaxen.

Zaterdag 28-10-2017
Vandaag werden we heerlijk fris en fruitig wakker nadat we lekker vroeg zijn gaan slapen, en dit was maar goed ook. Vandaag hadden we zoals we het zelf noemde een cultuur dagje. S'ochtends nadat we hadden ontbeten met de overgebleven pannenkoeken gingen we naar de kerk toe. In de kerk hebben we 3 kaarsen aangestoken; 1 voor oma, 1 voor Celine haar oma en 1 voor Celine haar opa. Daarna hebben we een heerlijke panini gehaald. Daarna door gegaan naar de markt. Hierna zouden we eigenlijk de toren van Bologna beklimmen maar dat hebben we even verplaatst naar morgen. S'avonds weer gezellig uiteten geweest en daarna met Isabel erbij een drankje wezen doen. Toen we eenmaal het drankje aan het doen waren, werden we uitgenodigd voor een feest en omdat Isabel iemand kon die daar werkt kwamen we op de gastenlijst en hadden we een tafel. Super gezellige avond gehad waardoor we om 5 uur pas thuis waren... en ohja de klok is ook nog een uurtje terug gegaan haha.

Zondag 29-10-2017
Omdat we gister zo gezellige avond hadden waren we redelijk laat wakker en bestond ons ontbijt uit chips en chocolade cakejes... ja we hadden echt een gezond en voedzaam ontbijt zoals je kan lezen. Daarna om eerlijk te zijn letterlijk heel de dag in bed gelegen en dus ook de toren niet meer beklommen. Eind van de middag was het dan tijd om Celine weer naar het vliegveld te brengen. Daarna met Isabel voor haar verjaardag aperitivo gegeten en lekker op tijd naar huis gegaan waar ik de boel nog een beetje opgeruimd heb en moe maar voldaan van 4 super gezellige dagen met Celine, heerlijk op tijd ben gaan slapen.

En ondanks dat Celine weer naar huis ging was ik niet getreurd want zoals ik donderdag al liet weten had ik goed nieuws ontvangen ; Ik kom gezellig van dinsdag tot en met zondag naar Nederland!
Deze blog is daardoor misschien iets later dan dat je verwacht, maar ik wil graag een aantal mensen verassen met mijn bezoek aan Nederland.

Reacties

Reacties

Cora Hermsen

Geniet lekker in Nederland:)

Petra

Ik dacht al waar blijf je met je blog veel plezier in nederland xxx

Marja

Leuk weer tut

Marja

Leuk weer tut

Ellen

Leuke blog weer Daim, en nu lekker 6 dagen genieten van elkaar

tante Wil

Buon divertimento in Olanda

Stefanie

Have fun, weekje vrij! Xx

Astrid

Heerlijk weer even bij je familie te zijn en je eigen oude vertrouwde Holland.

Herman

Beetje
Laat ,paar dagen naar Duitsland geweest,we hopen dat het leuk was in Holland ,inmiddels weer terug.nou werk ze dan maar weer doei!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active